Реклама

Благодійні фонди – як гриби після дощу

Ще з самого початку 2019 рік обіцяв бути роком несподіванок та нових відкриттів.

В Новорічну ніч Володимир Зеленський повідомив що буде балотуватися в президенти, тоді ніхто і повірити не міг що вже в травні місяці він стане Гарантом і першим своїм кроком на цій посаді розпустить Верховну раду.

Але на цьому сюрпризи для мешканців України, а зокрема Херсонщини, не закінчились.

Вже на початку червня в деякі районах Херсонської області увірвалася негода, затяжні зливи, урагани призвели до наслідків раніше не бувалих в цих місцях. Велика кількість опадів та досить прохолодна погода зумовили аномалію, в Олешківському лісі почали рости гриби – це досить незвичний час для грибів, літо все ж таки.

Чи то велика кількість вологи,чи то наближення дострокових парламентських виборів, але на території області, та і мабуть, всієї України, почали «як гриби після дощу» з’являтися благодійні фонди.

Всі вони носять назву своїх засновників, а засновники в свою чергу є кандидатами в депутати до ВР.

Згоден, благодійність справа благородна, в усі часи меценатство та спонсорство було в великій повазі, а самі ж благодійники користувалися великою шаною. Для багатьох справжніх меценатів це було справою цілих поколінь.

А що ми бачимо в нашому випадку? Здається мені що вся ця «благодійність» носить якийсь політичний підтекст.

П’ять років всі ці «благодійники» і знати не хочуть про проблеми і потреби людей і громад, а за місяць до виборів активізуються, їздять по своему окрузі, допомагають людям, лікують дітей, дарують подарунки садкам і школам і т.д.

А як тільки вщухне вся ця передвиборча вакханалія, знову забудуть і про людей і про їх проблеми. Дивлячись на все це мимоволі робиш висновок – обличчя може і нові, а ось тільки підходи(методи) старі.

Як «засівали» свої округи «гречкою» так і засівають, тільки маскують все це своїми «Благодійними фондами». Хотів би застерегти людей від необізнаних дій. Шановні земляки, не продавайтесь, вся ця «благодійність» потім нам вилізе боком.

Дивіться на кандидатів під мікроскопом, на їх життєвий шлях, на їх професійну діяльність, чого і як досягли, як відносяться до людей, яку громадянську позицію займають, як допомагають державі. Не женіться за модою і трендами. Все це політтехнології, мета яких знову ввести в оману виборця.

Звичайно є серед кандидатів чесні порядні люди, які своїми справами доводять що гідні представляти людей у парламенті.

Микола Знайомий, «Новий візит»

131